Miért vannak ilyen jó áron a márkás ruhák? Esetleg ezek nem eredetiek?

Outlet ruháink mindegyike eredeti, előző szezonok megmaradt darabjai, túltermelésből adódó többletek. Pont emiatt szinte mindenből csak 1-1 darab található polcainkon. A ruhák 99,99 %-ban címkések, ami a fotókon is látható. Annál a pár darabnál, amiről hiányzik a címke, mindig jelezzük a leírásban!

Mikor lesz a következő feltöltés?

A soron következő feltöltésről minden esetben Hírlevelet küldünk, illetve a Facebook/ckf.hu oldalon is mindig jelezzük

Hol tudom a címemet, adataimat módosítani?

A személyes adataidat, a címeidet bejelentkezés után a „Saját fiók”-ban lehet módosítani.

Hol tudom a belépési jelszót megváltoztatni?

Bejelentkezés után a „Saját fiók”-ban a „Személyes adataim” részben.

Elfelejtettem a jelszavamat / felhasználónevemet? Mi ilyenkor a teendő?

Klikkelj a főoldalon a Bejelentkezés gombra, majd az "Elfelejtetted a jelszót?" kérdésre. Add meg a regisztrációkor megadott email címedet, melyre a rendszer elküldi a felhasználói nevedet és egy új jelszót. Az újonnan létrehozott jelszót természetesen utólag az „Saját fiók”-ban módosíthatod.

Regisztráltam, de nem tudok belépni

A regisztráció után a rendszer automatikusan küld egy e-mailt benne a regisztrációkor megadott adatokkal.
Ha ez a levél a regisztrációt követő 12 órán belül nem érkezik meg, kérjük, írj nekünk e-mailt.

Leadtam a megrendelést, viszont meggondoltam magamat és mégis utánvéttel/banki utalással szeretném kérni a csomagomat. Mit tegyek?

Ez esetben légy szíves írj nekünk e-mailt: info [kukac] ckf.hu. Ha még nem késő, azaz a csomagodat még nem adtuk át kézbesítésre, akkor lehetőség van a változatásra.

Miközben nézelődtem, eltűntek a kosaramból a ruhák. Hogyan lehetséges ez?

A kosárban lévő termékek mindenki számára elérhetőek, annak megvásárlásáig, így valószínű valaki közben megvásárolta.

A korábban megrendelt ruhákat szeretném megnézni, ezt hol tehetem meg?

A korábbi megrendeléseidet (ha voltak) bejelentkezés után a „Saját fiók”-ban megtalálható „Rendeléseim” menüpontban megtalálod.

Megérkeztek a megrendelt termékek, de az egyik nem jó méretben, a másik pedig nem pont olyan, mint amit képzeltem. Hogyan küldhetem vissza?

Amennyiben mégsem szeretnéd a megrendelt terméket/et, úgy azokat mindenféle kérdés nélkül visszafogadjuk eredeti állapotában az átvételtől számított 14 napig.
Kérjük, ha visszaküldesz számunkra valamit, előtte mindig értesíts bennünket, a „Saját fiók”-ban a „Rendeléseim” menüpontban válaszd ki a terméket/et, majd az „Áruvisszaküldés kezdeményezése” gombra kattintva.
A visszaküldés díját Neked kell kifizetned. Kizárólag ajánlott küldeményként fogadjuk vissza a csomagokat a nyomon követhetőség miatt.

Ha nem saját számlámról utalom a megrendelés összegét, akkor mit írjak a közlemény rovatba?

A megrendelés azonosítószámát (a visszaigazoló e-mail tartalmazza) írd az utalás közleményébe.