Regisztráció

A webáruházban lehetőség van regisztrációval történő és regisztráció nélküli vásárlásra is.
Fontos! Az adataid között mindenképpen add meg a mobiltelefonszámodat, melyen a futárszolgálat el tud érni majd a csomag szállításakor, illetve a Pick Pack Pont és FOXPOST-os szállítás esetén SMS útján értesülsz a megrendelésed érkezéséről. Természetesen a mobiltelefonszámodat egyéb célra nem használjuk fel, és kizárólag nyomós okkal, a megrendeléseddel kapcsolatban keresünk rajta.

Megrendelés

Helyezd a kiválasztott termékeket a kosaradba, majd kattints a "Fizetés" nyomógombra. Ha korábban még nem vásároltál nálunk, add meg számlázási és szállítási címedet, majd a következő lépésben válaszd ki a fizetési módot.
Több szállítási címet is van lehetőség megadni, így például változtathatod, hogy otthonodba vagy munkahelyedre, egyéb címre kéred az aktuális megrendelés szállítását. A címeket a későbbiekben módosíthatod Bejelentkezés után a Felhasználói fiókba belépve.
Amikor egy terméket a kosaradba helyeztél, a termék más vásárló számára még elérhető,  az csak a fizetés gombra kattintva lesz csak biztosan a tiéd.

Ha minden terméket kosaradba helyeztél, melyeket szeretnél megvásárolni, kattints a Fizetés gombra, utána tudod:

  • számlázási és szállítási adataidat ellenőrizni, illetve itt van lehetőség további címet felvenni, ha szükséges. A rendszer az új szállítási címet is elmenti, így a következő vásárlásod alkalmával már csak ki kell választanod, hogy a megadott címek közül melyikre kéred a megrendelésed kiszállítását.
  • szállítási módot kiválasztani
  • fizetési módot választani

Fizetési módok

Lehetőség van előreutalással, utánvéttel és PayPal-on keresztül bankkártyával, illetve PayPal fiókkal fizetni.
A megrendeléstől számítva 2 munkanapon belül a megrendelés értékének bankszámlánkra be kell érkeznie, ennek hiányában a rendelést töröljük.

Szállítás

Futárszolgálati kézbesítés esetén

25.000 Ft alatti megrendelés esetén 1.600 Ft, előre utalásnál vagy bankfiókban történő készpénz befizetésével. Utánvét esetén +500 Ft az utánvétkezelés díja, így az 2.100 Ft
Utánvét esetében a futárnak kell átadni a megrendelés ellenértékét, amikor a csomagodat kiszállítja. A kiszállítás napján e-mailben vagy SMS-ben értesítenek a csomagod érkezéséről.
A futárszolgálattal történő szállítás 1-2 munkanapon belül történik. Amikor a csomagodat elkészítettük és a futárszolgálatnak átadtuk, e-mailben értesítünk.
A futárszolgálat munkanapokon, várhatóan 8:00 és 17.00 óra között szállítja csomagodat.

Pick Pack Pont esetén

15.000 Ft alatti megrendelés esetén 990 Ft.
Pick Pack Pont-ra történő szállításnál az alábbi lehetőségekből választhatsz:

  • A megrendelést a Pick Pack Pontra történő kiszállítás előtt banki utalással vagy PayPal-lal is kifizetheted.
  • Ha a csomag átvételekor szeretnél fizetni, erre készpénzben van lehetőséged, illetve a legtöbb Pick Pack Pont-on lehetőséged van bankkártyával is fizetni. Kérjük ezzel kapcsolatban mindig az adott Pick Pack Pont-on érdeklődj.

Az országban több mint 800 Pick Pack Pont található: Inmedio, Relay, Playersroom, Sportfactory, valamint Playmax üzletekben, MOL, OMV, Avanti és Avia töltőállomásokon és Co-op élelmiszerboltokban vehetőek át a csomagok.

FOXPOST esetén

10.000 Ft alatti megrendelés esetén 590 Ft.

  • A megrendelést a FOXPOST automatába történő kiszállítás előtt banki utalással vagy PayPal-lal is kifizetheted.
  • A FOXPOST automatáknál utánvéttel is át tudod venni a csomagod, de csak bankkártyával tudsz fizetni!

A FOXPOST csomagautomatákba való kiszállítás 1 munkanap!
A FOXPOST csomagautomaták segítségével egyszerűen, időtakarékosan és kényelmesen veheted át rendelésed, összekötve a napi bevásárlást a csomagátvétellel. Mindezt ott, ahol neked épp útba esik, és akkor, amikor te szeretnéd!
Jelenleg országszerte több mint 60 csomagautomatából választhatod ki a hozzád legközelebb fekvőt.
A csomagautomatán keresztül az átvételtől számított 14 napon belül INGYEN vissza is küldheted!

Személyes átvétel esetén

A megrendelt termékek kecskeméti üzletünkben személyesen is átvehetőek.
Címünk: Kecskemét, Széchenyi tér 12-14. (az északi térfal oldalában). Térképen

Megrendelés állapota

Megrendelésed állapotáról folyamatosan nyújtunk információt, amíg a különféle feldolgozási folyamatokon megy keresztül. Ezen rendelési állapotokat Bejelentkezés után a Felhasználói fiókodban, az aktuális megrendelés adatai mellett láthatod.

Saját fiók

Amennyiben már rendeltél honlapunkról, akkor lehetőséged van az adataid, szállítási címeid, illetve megrendelésid megtekintésére. Bejelentkezés utána a Felhasználó fiókodban láthatod a korábbi megrendeléseidet, illetve itt van lehetőség a telefonszámod, jelszavad, illetve számlázási és szállítási címeid módosítására.

Feltöltések, árukészlet bővítése

A termékek feltöltései változó időpontban, változó napszakokban vannak. Amennyiben pontos időpontra hirdettük a töltést pl. 21:00 (hírlevélben, vagy Facebook oldalunkon), akkor a ruhák egyszerre, vagy maximum 3-5 perc alatt kerülnek fel a webáruház polcaira.

Termékek keresése, találati lista szűkítése

Az egyes kategóriában a baloldali szűrő segítségével lehet a termékek listáját pontosítani, azaz a termékek jellemzői alapján szűrni. Ennek módja a következő: A kívánt méretet, gyártót, stb. azaz a termék jellemzőit ki kell választani. Majd a rendszer automatikusan a szűrési feltételeknek megfelelően jeleníti meg a termékeket.
Lehetőség van adott termékre is keresni, ez esetben a webshop felső részén (a kosár ikon mellett) található KERESÉS funkciót érdemes használni.

Elállási jog - visszaküldés

Amennyiben a megrendelt és kézhez kapott terméket mégsem szeretnéd megtartani, akkor az átvételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól.
A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, vagyis visszaküldheti a megrendelt terméket.
Amennyiben élni kívánsz elállási jogoddal, annak jelzését megteheted a Felhasználó fiókodban, ahol áruvisszaküldést is tudsz kezdeményezni vagy elérhetőségeink valamelyikén e-mailben, írásban, vagy telefonon.
A terméket eredeti állapotában tudjuk csak visszavenni. Ha a címke lekerül a ruháról, azt már nem tudjuk visszavenni. A termék visszaküldésének költségét Neked kell kifizetni, azonban ezen felül egyéb fizetési kötelezettség nem terhel. A portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!

Hűségpontok

Hogyan szerezd meg őket?

A ckf.hu weboldalon megrendelt és kiszállított megrendelések minden 100 Ft-ja után, 1 hűségpontot írunk jóvá a számládon.

A hűségpont mikor kerül jóváírásra?

A törzsvásárlói pontok a csomagok kézbesítését követően kerülnek jóváírásra Felhasználói fiókodban.

Hűségpontjaid aktuális mennyisége

Bejelentkezés után a Felhasználói fiók/hűségpontjaim menü alatt.

Mire és hol tudod beváltani a hűségpontokat?

Amikor úgy érzed elég hűségpontot gyűjtöttél össze, az összegyűjtött hűségpontokat kuponra tudod beváltani, a Felhasználói fiókod/Hűségpontjaim menüpont alatt. 1 hűségpont = 1 Ft.
A kupont a ckf.hu webáruházban kapható bármely termékre fel tudod használni.
A gyűjtött hűségpontok csak és kizárólag kedvezmény igénybevételére használhatók fel, készpénzre nem váltható át.

Általános információk

A szállítási költség nem csökkenthető hűségpontokkal.
Pontgyűjtő rendszerünkhöz automatikusan, első vásárlásod alkalmával csatlakozol.
Termék visszaküldése esetén a termék után a vásárláskor kapott hűségpontokat levonjuk a hűségpont számládról.
Különböző vásárlók hűségpontjainak összevonása nem lehetséges, más törzsvásárlóra a hűségpontok nem ruházhatók át.
A ckf.hu törzsvásárlói rendszere határozatlan időtartamú. Cégünk jogosult bármikor megszüntetni a pontgyűjtő programot, melyről a törzsvásárlók számára értesítést küld.

Elérhetőségünk, személyes átvétel

Amennyiben a megrendelésedet személyesen szeretnéd átvenni - erre csak Kecskeméten van lehetőség -, akkor a megrendelés leadásakor kérjük, válaszd ki a "személyes átvétel" opciót.

Maradt olyan kérdés, amire nem kaptál választ?

Amennyiben nem találtál választ a kérdésedre, vagy van olyan információ a fent szereplő leírásban, mely számodra nem egyértelmű, kérjük, jelezd a kapcsolat menüpontban vagy az info [kukac] ckf.hu e-mail címen. Együttműködő segítségedet előre is köszönjük.